Spilleliste uke 6 – 2017

Her er spillelisten for uke 6 inkludert Jukebox på Radio Toten og Radio Øst.

1.  MONA-JILL BAND – Kärleken för mig
2.  NYA VIKINGARNA – Vi börjar om
3.  VIKINGARNA – Flickan i hagen
4.  FLYUMS – Dansetreff
5.  FLYUMS – Vårres hælg
6.  ROOSARNA – Det blåser kallt från norr
7.  ROOSARNA – Jag har sökt dej(i hela mitt liv)
8.  FERNANDOZ – Close up the honky tonks
9.  FERNANDOZ – Sing me back home
10.FERNANDOZ – Vi ä`ju som vi ä`
11.CEDRIX – När drömmarna slår in
12.LASSE STEFANZ – Nu får det vara slut

JUKEBOX UKE 6:

1.  HOLMSVE – Easy come easy go
2.  HOLMSVE – Et lite hus inntil veien
3.  HOWARDS – Las Palmas
4.  HOWARDS – Trine vår kusine
5.  HONGBARSTADS – Take me home country roads
6.  HONGBARSTADS – I love you baby
7.  HILDE FJØRTOFT – En uskuldig liten krangel
8.  HILDE FJØRTOFT – En gang til
9.  HILDE & GUTTA – Hei det er du
10.HILDE & GUTTA – Til en danseglad
11.HEROLD RASMUSSEN – Min barndomstid
12.HEROLD RASMUSSEN – King of the road
13.HERMANZ – Ge mig hav
14.HERMANZ – Dags att ge sig av
15.HENNING SIRNES – Det lille hus i Løkken
16.HENNING SIRNES – Du ser i grunnen godt ut

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg