Shine – Faller

Det nystartede dansebandet Shine er ute med sin andre singel i disse dager, en poppig og frisk danselåt i litt over middels tempo.

I Shine er det Jessica Hyvärinen som er vokalist, ei meget dyktig sangerinne jeg har omtalt flere ganger tidligere her på hjemmesiden min og som jeg også har hatt to meget hyggelige studiobesøk av i forbindelse med andre band hun har sunget i. Jessica gjør også en utmerket jobb i “Faller” og man får her et tydelig eksempel på hvor langt stemmen hennes rekker når hun gir det lille ekstra.

Den nye låten er forøvrig skrevet av Henrik Sethsson og Thomas Berglund og Henrik har også produsert det hele i sitt eget studio. Låten er et tydelig tegn på at Shine kommer til å være et moderne danseband som legger seg på en fräsch og poppreget stil, men absolutt dansbare og med hovedappell til den litt yngre delen av dansepublikummet. Nå kan du jo også finne ut selv hvordan de låter, for nå er de ute på veien i Sverige og på fullt inntog på de svenske danselokalene, om du har mulighet til å møte opp et sted hvor de spiller. Jeg har stor tro på denne gjengen, spesielt siden jeg vet hva Jessica er god for som frontfigur. Her har vi fort med en kommende dansebanddronning å gjøre…!

Besøk Shine sin hjemmeside

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg