UKENS PROGRAMMER UKE 51 & 52: Julespesialer i For Swingende

I For Swingende for uke 51 og 52 får du begge ukene julespesialer i mine radioprogrammer.

Det vil si at jeg tar pause fra både platenyheter og nostalgihjørner og spiller utelukkende julemusikk med danseband og artister fra hele Norden, både ny og gammel musikk om hverandre. Noen av artistene du får høre disse ukene er Familjen Sigfridsson, Kai Robert Johansen, Lene Holme, Britt Yngves, Jan Tore Olsen, Mona G, Paul Paljett og Hanne Mette.

Forøvrig må jeg ta høyde for at enkelte av radiostasjonene jeg sender på kan ha endret sendeskjema i jula, men jeg håper de aller fleste sender mine programmer selv om de kan komme på andre tidspunkter enn normalt. Sjekk radioenes egne nettsider for mer info om dette, linker til disse finner dere ganske langt nede på høyre siden her på bloggen, under LENKER.

Se sendetidene til For Swingende på de ulike radiostasjonene via denne linken

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg