For Swingende ønsker GOD JUL!

Jeg vil med dette få ønske alle mine lesere og lyttere en riktig god, fredfull, men også danseglad jul!

Takker for at dere har fulgt med meg nå i 2017 og håper dere også vil henge med på mine radiosendinger og oppdateringer på bloggen i 2018. Minner om at det blir daglige oppdateringer her også i hele romjula, i tillegg til mine tidligere annonserte romjulsnøtter som kommer til å publiseres like etter midnatt hver natt i jula, fra og med 1.juledag til og med 1.nyttårsdag. Radiosendingene går også som normalt hele jula igjennom, ihvertfall på de fleste radiokanalene, og der blir det selvsagt julemusikk som gjelder nå fram mot nyttår.

Ta vare på dere selv i julehøytiden og ikke forspis dere på ribbe og andre godsaker!
 

VARM JULEHILSEN FRA WEBREDAKTØR OG PROGRAMANSVARLIG THOMAS NERAASEN!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg