UKENS PROGRAM UKE 1: Nyttårskavalkade i For Swingende

I årets aller første utgave av For Swingende får du denne uka presentert den årlige nyttårskavalkaden jeg pleier å ha i mine programmer ved nyttår hvert år.

Nyttårskavalkaden går også i år ut på at jeg skal ha en liten “vareopptelling” blant alle platenyhetene jeg har presentert i For Swingende i 2017, og spille musikk fra alle platene som har fått terningkast 6 fra undertegnede i året som har gått. Totalt 14 album fikk 6 på terningen av meg i 2017, og alle disse 14 skal bli spilt opp i ukens nyttårskavalkade. Blant disse kan jeg nevne navn som Lene Holme, Mona-Jill Band, Streaplers, PK & Dansefolket, Ninnas, Anne Nørdsti, Thoniez og Donnez.

Her finner du sendetidene til For Swingende på de ulike radiostasjonene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg