GODT NYTTÅR fra For Swingende!

For Swingende-redaksjonen ved undertegnede Thomas Neraasen vil med dette ønske alle lyttere og lesere et riktig GODT NYTT ÅR!

Jeg vil takke alle dere som har fulgt med meg trofast i 2017, både på radio og nett, og jeg vil også rette en stor takk til alle radiostasjonene jeg har æren av å få sende hos, og takke dere alle for det gode samarbeidet i 2017 med håp om at vi fortsetter den gode jobben og det flotte samarbeidet også i 2018.

Jeg kommer ikke til å slakke av på tempoet i 2018 heller, her blir det radiosendinger hver uke på 6 lokalradiostasjoner, samt daglige oppdateringer på nettsiden/bloggen, der jeg fortsetter å speile det nordiske dansebandmiljøet på best mulig måte.

Takk for i år alle sammen, og på gjensyn i 2018!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg