Spilleliste uke 7 – 2018

Her er spillelisten for uke 7 inkludert Jukebox på Radio Toten og Radio Øst.

1.  CONTRAZT – Om jeg sier at jeg elsker deg
2.  HARLEKIN – Gi mæ fri
3.  FINN LUND – Boblevin til en kransekage
4.  SILENCE – Hjemmeindustri
5.  SILENCE – Dustehodet
6.  DANSBANDSKUNGEN – Min schlager
7.  HIGHLIGHTS – Nån som du
8.  KINDBERGS – Vem är du
9.  KINDBERGS – Bara låt mig vakna
10.KINDBERGS – Jajamen
11.KIKKI DANIELSSON – Osby Tennessee
12.GEIR ØDEGÅRDEN – Så lenge du lever
13.SOLONGAN – Är du min älskling än

JUKEBOX UKE 7:

1.  MEMORIES – Ikke reis fra meg i morgen
2.  MEMORIES – Minneboka
3.  ME2 DANSEDUO – Don Juan
4.  ME2 DANSEDUO – Kanariske netter
5.  ME AND YOU – En usynlig vei
6.  ME AND YOU – Dine blikk
7.  MAY KRISTIN HOLTSKOG – Hvis du tror meg si det nå
8.  MAY KRISTIN HOLTSKOG – En drøm om Nashville
9.  MAXIMA – Till the morning comes
10.MAXIMA – Linedance party
11.MAX PALMERS – Kärleken lever
12.MAX PALMERS – New York, New York
13.MARTE & KÆRA – Om du bare visste
14.MARTE & KÆRA – Du er den eneste
15.MAGNE WIDARS – Buona sera

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg