Spilleliste uke 10 – 2018

Her er spillelisten for uke 10 inkludert Jukebox på Radio Toten og Radio Øst.

1.  FOUR JETS – Ned ved bredden av Nidelva
2.  HOLIDAYS – En sån natt
3.  GUTTA FRA SCANDINAVIA – Bak mine tårer
4.  MR RAY – Tidsmaskin
5.  INGEMARS – Vil du gjæra mæ gla
6.  HILLJACKS – Redneck blood
7.  FEDE FINN & FUNNY BOYZ – Hottentot
8.  FEDE FINN & FUNNY BOYZ – Så gynger vi derud af
9.  FEDE FINN & FUNNY BOYZ – Jydekrogen
10.MATZ ROGERS – Jag hittade rätt
11.VOIZE – Älskam glömma och förlåta
12.KANDIS – Det’ lørdag
13.CURT HAAGERS – Guld och gröna skogar

JUKEBOX UKE 10:

1.  OK BAND – Dieselrøyk og støv
2.  OK BAND – Varme hjul
3.  NYSTOGS – Mitt barndomsparadis
4.  NYSTOGS – Lille Laila
5.  NYANSE – Min juvel
6.  NYANSE – Jeg dro min vei
7.  NORDRE SVING – Lipsmacking Pepsi Cola
8.  NORDRE SVING – Finn en vei tilbake
9.  NORDANS – Langt inni hjertet mett
10.NORDANS – Et lite brev
11.NONSTOPS – Vil kjenne varmen
12.NONSTOPS – Sommerdans på øya
13.NO LIMIT – Det ska’ være låter
14.NO LIMIT – En sång om kärlek
15.NILS ARNES – Du er ung du er fri
16.NILS ARNES – Oki doki

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg