Spilleliste uke 21 – 2018

Her er spillelisten for uke 21 inkludert Jukebox på Radio Toten og Radio Øst.

1.  PAULA & CO – Om jag ger dig mitt hjärta
2.  FOXIE – Snabbköpskassörskan
3.  DÆNSEBÆNDET – Toner fra vår radio(IKKE RADIO TOTEN)
4.  DÆNSEBÆNDET – På et fjell nord i landet
5.  MARTINEZ – Hans namn på min arm
6.  SANNEX – Faller
7.  SANNEX – The look
8.  SANNEX – I mörkret hos mig
9.  HOBSONS – Mitt Jamaica
10.HOBSONS – My music
11.HIGHLIGHTS – No more tomorrow
12.JOYRIDE – Hey hey honey
13.PERIKLES – På andra sidan gatan

JUKEBOX UKE 21:

1.  TROND ERICS – Det ligger no rart i luften
2.  TROND ERICS – Den gamle tvinne bjørka
3.  TORRY ENGHS – Balladen om Charlie Brown
4.  TORRY ENGHS – Nostalgi og drømmer
5.  TROND AAGES – Kan noen gi et svar
6.  TROND AAGES – De ensammas promenad
7.  TRIO BRAVO – Byen min
8.  TRIO BRAVO – La meg bli hos deg i natt
9.  TREZZ – Jukeboks
10.TREZZ – Nye høyder
11.TRAPEZ – Huff huff
12.TRAPEZ – Gummihanska
13.TOTTIS-BANDET – Kan noen la meg sitte på til Dovrefjell
14.TOTTIS – Jag vill vara din Margareta
15.TORSTEINS – Fly min engel
16.TORSTEINS – Livets ljusa sida(IKKE RADIO ØST)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg