Scotts – Dansbandsmedley

Her finner vi både gamle og nye hits, slik som “Sommar i Sverige”, “Raka rör och ös till bäng”, “Jajamen”, “Leende guldbruna ögon”, “Aj aj aj” og “Till mitt eget Blue Hawaii”, totalt 11 ulike låter. Jeg vil si at dette er noe av det friskete og beste jeg har hørt fra Scotts på mange år, og jeg syntes jo de var best rundt tida da de deltok i Dansbandskampen og da varemerket deres var å modernisere gamle dansebandlåter. Dette har jeg savnet på de seneste platene til bandet, så veldig hyggelig at de nå har valgt å gjøre noe lignende på nytt.

Medleyen de har laget nå er på hele 7,5 minutt, så den er ikke direkte radiovennlig, men her i For Swingende kommer jeg selvsagt til å spille hele medleyen for dere når jeg er på lufta igjen med ordinære sendinger i august – rekker det dessverre ikke før ferien, men ordtaket “den som venter på noe godt venter ikke forgjeves” bør vel gjelde i denne sammenhengen også.

Besøk Scotts sin hjemmeside

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg