UKENS PROGRAMMER UKE 28-30: Sommerspesialer i For Swingende

I sommerspesialene mine byr jeg tradisjon tro på mye god dansemusikk fra hele Norden av både nyere og eldre dato, men uten de faste postene som platepresentasjon og nostalgihjørne. Dette er jeg tilbake med i begynnelsen av august. Ut hele juli blir det altså variert dansemusikk, selvsagt med litt småprat innimellom, slik jeg alltid pleier å gjøre.

Med det vil For Swingende-redaksjonen ønske alle lyttere og lesere en riktig god sommer, og jeg minner også om at enkelte radiostasjoner kan ha endret sendeplan nå i ferietida, så det lønner seg å dobbeltsjekke radiostasjonene sine nettsider for å finne ut når mine programmer går på lufta.

Nettsiden blir selvsagt oppdatert daglig også i ferien.

FØRSTE RADIOSTASJON SOM SENDER UKENS PROGRAM ER RADIO TOTEN PÅ TIRSDAG 10.JULI KL.19, LYTT TIL NETTRADIOEN VIA DENNE LINKEN
Via denne linken finner du oversikten over alle sendetidene til For Swingende på de ulike radiostasjonene

(Øvrige nettradio-linker finner du nederst i meny-seksjonen til høyre her på nettsiden, under overskriften “Lenker”)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg