Test av nytt programtilbud fra For Swingende

Dette er et ca 30 min langt program hvor jeg spiller nordisk dansebandmusikk med litt småprat innimellom, rett og slett en miniutgave av For Swingende og som jeg satser på å publisere på fredagskvelder. Det første programmet, som er en ren testutgave, ligger allerede ute på YouTube, og kan lyttes til via YouTube-videoen nederst i denne saken. Lyden er dessverre litt dårligere enn normalt på denne prøveutgaven, men dette lover jeg å rette på til neste fredag da jeg planlegger å legge ut et nytt program i samme serie.

Dette er et ekstratilbud fra For Swingende-redaksjonen og vil som sagt kun bli å høre på YouTube, altså på ingen ordinære radiostasjoner. Ønsker du å få med deg alt jeg publiserer på YouTube så kan det lønne seg å abonnere på min konto på YouTube, slik at du får varsel hver gang jeg publiserer et nytt program eller et nytt innslag.

Lytt til prøveutgaven av For Swingendes Fredagsspesial her:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg