Casanovas slipper nytt album

Reklame | Ginza

Jeg kjenner ikke til så mange detaljer rundt det kommende albumet ennå, men det jeg vet er at plata vil inneholde både nyskrevne låter fra bandets egen Henrik Sethsson mens blant andre Nisse Hellberg også har bidratt med noe materiale. I tillegg har man som vanlig også tatt med et knippe nøye utvalgte coverlåter som man har tolket på sin egen måte. 

Det sies også at gutta i Casanovas har satt en helt ny standard for den moderne dansebandstilen, noe som sies er mye av årsaken til bandets stadig stigende popularitet i Sverige. Det siste året har de blant annet spilt for fulle hus fra nord til sør i landet, de har mottatt Guldklaven for “Årets sångare”, de har hatt to låter på svensk P4’s spilleliste, ei liste det ikke er alle forunt å komme inn på, og i tillegg har de også blitt Grammisnominert for sitt forrige album.

Hvilke låter som vil bli å finne på den nye plata har jeg ingen opplysninger om pr i dag, men jeg går ut fra at alle singlene som er gitt ut hittil i 2018 vil få plass på den nye produksjonen, og da snakker jeg om titler som “Lite mer av din tid”, “Ängarna”, “What is love” og tittellåten “Vi lever här och nu”.

Når plata er klar så vil du selvsagt få høre flere smakebiter her i For Swingende, og et par av de singlene som har kommet ut i forkant som jeg ennå ikke har rukket å få på lufta, vil også bli å høre i For Swingende i løpet av de kommende ukene.

Besøk Casanovas sin hjemmeside
BESTILL PLATA FRA GINZA.SE VIA DENNE LINKEN(TOLLFRITT INNTIL 350 NOK INKL FRAKT FOR NORSKE KUNDER)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg