Pegasus – Se meg, la meg

Pegasus alias Tommy og Ronny Nilsen er ute med sin første norskspråklige singel på fem år i disse dager. “Se meg, la meg” er blitt tittelen på låten.

Dette er en frisk, fengende og veldig iørefallende pop/danselåt i velkjent Pegasus-stil og i middels tempo. Ronny og Tommy synger duett på denne låten som har en flott dansetakt og et treffende refreng som fester seg lett i hodet. Det er selvsagt også Nilsen-brødrene som er opphavsmenn på låten, slik det alltid er når Pegasus lager musikk. Teksten har jeg ikke helt klart å tolke skikkelig, men det aner meg at kjærlighet også her er en viktig ingrediens. Låten har ihvertfall et stort hitpotensiale og burde gi de fleste danseglade lyst til å ta seg en swingom. Produsent har også denne gangen vært Tommy Nilsen selv.

Her i For Swingende får du høre låten i kommende ukes sending, altså uke 22-2018.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg