Helge Støholen – Sommeren er her igjen

Tynsetmannen Helge Støholen er ute med en ny sommersingel i disse dager med tittelen “Sommeren er her igjen”.

Dette er en smårocka og litt popduftende låt som Helge har skrevet selv og som slippes på digitale plattformer fra 7.juli. Dessverre fikk jeg låten for sent til å få den med i sommerprogrammene mine nå i juli, så jeg får ikke spilt den før i midten av august når sommeren er på hell.

Dette er forøvrig også en smakebit på et kommende album som Helge planlegger å slippe til neste sommer igjen. Ytterligere en til to singler vil også komme før den nye plata blir klar.

Låten Helge er ute med nå fenger godt, den har en sommerlig og positiv tekst og med en frisk og glad melodi som burde feste seg lett i hodet til folk. Jeg likte den godt men skulle gjerne hatt den noen uker tidligere så jeg hadde fått den på lufta nå i fellesferien.

Besøk Helge Støholen sin hjemmeside

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg