Xplays – Det är sommar

Det svenske dansebandet Xplays er ute med en frisk og heftig sommersingel i disse dager med tittelen “Det är sommar”.

Xplays startet opp i 2010 men det er først det siste året at de virkelig har fått fart på karrieren sin. Bandet består av sangeren Kevin Lehnberg i tillegg til Esbjörn Samuelsson, Thomas Schön og Kenth Tergeland. Motala er Xplays sitt utgangspunkt og de har sluppet to EP’er tidligere, en i 2012 og en i 2016.

Den nye singellåten er en ganske moderne og popduftende danselåt i litt over middels tempo og har en god dansetakt for de som liker å bugge og swinge, og jeg tror jammen meg man kan foxe til låten også, uten at jeg er særlig bevandret innen fox selv. Låten er produsert av ringreven Henrik Sethsson, men hvem som har skrevet den har plateselskapet glemt å fortelle meg…!

Siden låten ankom For Swingende etter vi hadde produsert ferdig våre sommerprogrammer så vil låten først bli å høre i mine programmer i siste halvdel av august.

Besøk Xplays sin hjemmeside

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg