Nytt album fra Arne Mørch

Hønefoss-mannen Arne Mørch som er kjent med allsangkonseptet “Minnenes melodier” og Arnes Enmannsorkester har sendt meg en flunkende ny CD med mange kjente og kjære slagere fra gamle tider.

“Et bedre liv” er blitt tittelen på den nye plata til Arne, som også er en låt som Arne har hentet fra Ole Ivars, og dette er vel også den eneste låten av nyere dato på dette albumet. Ellers kan jeg ramse opp velkjente titler som “Møllerens Irene”, “Zanzibar”, “Frøken Johansen og jeg”, “Ola var fra Sandefjord” og “Et bitte lite miniskjørt”, for å nevne et lite utvalg. Alle låtene er pakket inn i friske, moderne og ikke minst dansevennlige arrangementer og med et lydbilde som er en fryd for øret.

Produsent for det hele har vært Kenneth E.Kristiansen i samarbeid med Arne Mørch selv og det hele er innspilt i Raido Studio på Lørenskog under vinteren, våren og forsommeren 2017.

Her i For Swingende får du presentert plata på radioen i løpet av høsten, og jeg har også visse planer om å invitere Arne i studio på et intervju, men om han takker ja og dukker opp, gjenstår å se.

For mer info om Arne Mørch sin virksomhet og bestilling av plater osv kan du besøke hans hjemmeside på www.minnenes-melodier.no

5 kommentarer
    1. Jeg kjenner Arne godt 🙂 fra hans tid som lærer på Hønefoss VGS 🙂 Meget hyggelig bekjentskap 🙂

    2. Takk for svært hyggelig omtale.
      Jeg kommer gjerne til studio for en samtale. Bytt gjerne ut linken med den jeg har oppgitt her. Bare ta kontakt så finner vi en passende tid for besøk. I september er jeg på Nord-Norges turné med 36 konserter, men jeg har ledig tid både før og etter denne turneen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg