Martinez – Hans namn på min arm(Singel)

Svenske Martinez slipper i disse dager en singellåt som en forsmak på deres kommende album, nemlig tittelkuttet fra plata, “Hans namn på min arm”.

“Hans namn på min arm” er en skikkelig frisk, glad og uptempo danselåt, selv om den har en noe bittersøt tekst. Sandra Estberg synger med stor selvsikkerhet med sin flotte, feminine og klokkeklare stemme som jeg alltid har likt. Låten er skrevet av Martina Karlsson mens produsent har vært Henrik Sethsson, som også har produsert hele det kommende albumet som slippes på markedet den 25.mai.

Hva Sandra Estberg angår så skal nok hun ha mye av æren for Martinez sin suksess på svenske dansesteder de siste årene, hun har blant annet en Guldklave som “Årets sångerska” i bagasjen i tillegg til at hun setter sitt preg på hele bandet og har gitt dem sin egen klare profil. Martinez er etter min mening et av de sterkeste bandene i Sverige blant de som legger seg litt på grensen mellom tradisjonell og moderne dansebandstil. Og “Hans namn på min arm” er noe av det bedre de har kommet med, spør dere meg.

Besøk Martinez sin hjemmeside

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg