Agneta & Peter med nytt album

Reklame | Ginza

Agneta & Peter er jo også kjent fra Thor Görans, som er et ganske så tradisjonelt danseband. Nå, derimot, har Agneta & Peter gått tilbake til røttene og til opprinnelsen, det vil si at de har blandet countrymusikk med en duft av folkemusikk. Her får vi lyd av mandoliner, fioliner, munnspill og gitarer. Man har med dette skapt et helt nytt sound og det hele lyder riktig så spennende i mine ører.

Plata vil bestå av totalt 12 spor, både nyskrevne låter og noen countryhits i nye, friske versjoner. Vi finner svenske versjoner av hits som “Tulsa time”, “My next broken heart” og en engelsk versjon av den kjente Vikingarna-låten “Livet går ej i repris”. 

Agneta & Peter forteller på nettbutikken Ginza sin nettside at dette er den mest personlige plata de har laget hittil, hvor de åpner sine hjerter for å gi av sitt aller innerste med sanger om livet, kjærligheten, hverdagen, sorg og glede. De ønsker å berøre og at lytterne skal føle dypt i hjertet hva de synger om og at det er både ekte og sant. Dette er musikk man skal lytte til, sier de to, noe som underforstått muligens betyr at vi her snakker mer om en lytte-plate enn om en danseplate. Men jeg tror uansett at de som er fans av Agneta og Peter fra før vil like det de får høre, og jeg blir overrasket om ikke resten av dansefolket også vil sette pris på denne produksjonen. Men, jeg vet like lite om musikken som dere andre foreløpig, men når plata slippes så skal jeg gjøre det jeg kan for å få presentert noen smakebiter for lytterne av For Swingende også.

BESTILL PLATA FRA GINZA.SE VIA DENNE LINKEN(TOLLFRITT INNTIL 350 NOK INKL FRAKT FOR NORSKE KUNDER)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg