Angående julemusikk til For Swingende

Julemusikken begynner å strømme inn til For Swingende, og veldig bra at dere sender meg julelåtene deres i november, selv om jeg ikke kommer til å spille dem før i desember. For jeg har begrenset plass i sendingene mine og det er de som sender låter først som får komme med. Dog er det ikke alt jeg mottar som er like bra, og derfor er det heller ikke alt som kommer til å bli spilt på radioen, men det viktigste er at dere sender meg musikken så tidlig som mulig, slik at jeg kan gjøre plass til den i sendingene mine. Musikk jeg mottar de siste par-tre ukene før jul er det ikke sikkert jeg får plass til før neste år, så husk at jo før jeg mottar julemusikken, jo større sjanser for at den kommer med i år, da jeg følger “først til mølla”-prinsippet, med unntak av de få låtene jeg rett og slett syns er for dårlige til å spilles på radioen – men håper sistnevnte blir unntaket og ikke regelen.
Vil du sende danseband-relatert julemusikk til For Swingende, så benytt mailadressen thomas(a)forswingende.com(bytt ut (a) med en ekte krøllalfa når du mailer). Julemusikk som IKKE er dansebandrelatert vil istedet bli spilt i Fra Svensktopp til Rock’n Roll, så bare send meg slik musikk også.
Hilsen Redaksjonen v/Thomas Neraasen
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg