Dette skjer i For Swingende etter ferien

For Swingende har nå i juli gått litt på sparebluss på radiofronten og sendt variert dansemusikk uten de faste postene som platenyheter og nostalgihjørner, noe vi gjør hver sommer når det er ferietid. Men nå er det snart august, og dermed blir det fullt kjør igjen med både ny musikk og flere spennende dypdykk i arkivet hva musikk av eldre årgang angår. Her skal jeg gi dere en liten oversikt over noe av det dere kan vente dere i mine programmer i august og først i september.

Først og fremst har jeg en rekke nye albumutgivelser på vent som skal på lufta som ukens platenyhet de kommende ukene. Her kan jeg nevne nye album fra band og artister som Perikles, Ole Ivars, Rune Rudberg Band og Steinar Engelbrektson.

På singelfronten står også en lang rekke utgivelser i kø for å bli spilt på radioen. Her nevner jeg i fleng navn som Marion Jensen Hermansen, Huttez, Rune Johansen, Micke Ahlgrens, Bjørns orkester, Matz Rogers, Skåningarna, Mona G, Majbritt Smith, Ole Steens, Foxie, Pegasus, Mr Ray, Hanne Mette og Martinez.

Nostalgihjørnene er også på lufta igjen fra og med andre sending i august, og her nevner jeg navn som Rosalind, Blue Horizon, Svennes og flere omganger med Nordre Sving.

Følg forøvrig med på mine ukentlige oppdateringer om kommende sendinger her på nettsiden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg