ETTERLYSNING: Ledig vokalist søker danseband

Jeg har fått inn følgende etterlysning fra en sanger og musiker fra Gausdal i Oppland som søker et band å spille med. Han skriver følgende i sin etterlysning:

Jeg er på utkikk etter et band, eller noen som kunne tenke seg å starte et band, og som trenger en vokalist. Kan også spille gitar og litt trekkspill.
Jeg er en mann på snart 53 år som elsker dansebandmusikk og er bosatt i Follebu I Gausdal.
Er på utkikk etter et etablert band eller noen som kunne tenke seg å starte et band. Åpen for forslag. Er også interessert i band som egentlig har gitt seg men som har noen gjenværende medlemmer som ønsker å starte opp igjen.
Har ikke spillt i band før men en gang må bli den første. Har et brennende ønske om dette og håper det er noen der ute som trenger en mann som elsker dansebandmusikk.
Liker det meste innen sjangeren, men må være litt fart og fengende musikk. Favorittene er Ingemars, Contiki, Contrazt, Ole Ivars, Bjørns orkester, Lasse Stefanz med flere.
Gi meg en lyd om dette kan være av interesse.
Dere kan nå meg på tlf. 48283431 eller pr SMS.

NB: IKKE LEGG IGJEN BESKJED I KOMMENTARFELTET DA DET IKKE NØDVENDIGVIS BLIR LEST AV VEDKOMMENDE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg