GODT NYTT ÅR fra For Swingende!

For Swingende-redaksjonen vil med dette ønske alle lyttere og lesere et riktig godt nytt år i 2019 og takke så mye for året som har gått!

Radioprogrammet For Swingende går nå inn i sitt 22. sendeår mens den tilhørende nettsiden går inn i sitt 18. år. Det betyr at på disse årene har jeg laget godt over 1100 timer med radio, og hvor mange artikler jeg har forfattet på nettsiden tør jeg ikke tenke på en gang. Det er fortsatt like morsomt og givende å holde på med dette også, så jeg gleder meg til å fortsette jobben min med dette også i hele 2019 med ukentlige radiosendinger og daglige hjemmeside-oppdateringer. Alt takket være dere trofaste lesere og lyttere som fortsatt tar dere tid til å lese og lytte til det jeg lager.

Godt nytt år alle sammen og takk for 2018, min musikalske nyttårshilsen fra undertegnede blir denne flotte nyttårssangen fra 80 tallet og jentegruppa Trollongan fra Trondheim, som ikke er noen dansebandlåt men som jeg alltid har elsket:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg