Heretter åpner jeg IKKE wav-filer som ikke er danseband

Som tidligere nevnt så har jeg pga diskmangel besluttet å ikke åpne og lagre lydfiler i wav-format som jeg får tilsendt til programmene mine, utenom det som er dansebandmusikk og som jeg prioriterer å finne lagringsplass til. Men musikk innen andre stilarter, som jeg også får tilsendt en del av, vil ikke bli åpnet og lagret så lenge de sendes i wav-format. Mp3-filer vil bli åpnet som før og vil fortsatt bli spilt i mine andre programposter så lenge de passer innenfor de programkonseptene jeg har pr i dag.

Det betyr at mailer som inneholder wav-filer og som IKKE går inn under dansebandgenren vil gå rett i søppelkurven. Likevel oppfordrer jeg alle til å sende meg filer i mp3-format og ikke i wav-format, selv om det er dansebandmusikk. Årsaken er at jeg begynner å få knapt med diskplass og siden jeg ikke tjener penger på radiosendingene mine så har jeg ikke økonomi til å kjøpe meg stadig større harddisker slik som de større radiostasjonene kan gjøre. Så jeg ber dere innstendig om å sende meg filer som mp3 heretter, om dere har forhåpninger om å få dem spilt på radioen. Riktignok kommer jeg fortsatt til å gjøre enkelte unntak for musikk jeg virkelig ønsker å få på lufta selv, og jeg kommer derfor til å være veldig selektiv på hvilke låter jeg laster ned og hvilke jeg lar gå i søppelkurven så lenge de er i wav-format. Samme vurdering vil også bli gjort med mp3-filer, men da vil jeg i det minste ta meg tid til å høre på og vurdere dem før jeg evt forkaster dem.
Ber om forståelse for dette. Den nye ordningen innføres med umiddelbar virkning.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg