Huttez – Snälla fröken

Det svenske dansebandet Huttez er for tiden aktuelle med en veldig sterk og swingende singellåt med tittelen “Snälla fröken”.

Huttez er et ganske ubeskrevet blad for undertegnede, og ikke engang på deres artistside på Facebook finner man noe særlig informasjon om hvem denne gjengen egentlig er. Det eneste de skriver er at de spiller 100% live “dansbandsrock’n roll” og jeg har også funnet ut at de har sitt utspring i Östergötland.

Den nye singelen, “Snälla fröken”, er en heftig, morsom og glad swing- og bugglåt, handler om en skoleklasse og deres lærerinne. Opphavsmann er Robin Hultman og produsent for det hele har vært Jakob Lindahl. Det har også kommet meg for øre at det skal komme et fullt album med Huttez med tid og stunder, og det er noe jeg gleder meg veldig til, for dette er frisk og høyst dansbar musikk som jeg tror vil tiltale mange dansebandelskere på begge sider av svenskegrensen.

Låten vil bli å høre i For Swingende i begynnelsen av oktober.

Besøk Huttez sin artistside på Facebook via denne linken

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg