Klaus & Servants – Alt hvad jeg har brug for er dig

Det danske pop/dansebandet Klaus & Servants har nylig sendt ut en ny singel med tittelen “Alt hvad jeg har brug for er dig”,  som er en dansk versjon av den italienske slageren “Tu sei lunica donna per me”, her i Norge best kjent under tittelen “Kjære Kristine”.

Dette er en moderne og popduftende versjon av låten, men likevel dansbar i massevis og den swinger godt. På denne låten er det ikke bandets hovedvokalist, Klaus Strand-Holm, som synger, men derimot Jan Tellefsen. Låten har allerede slått godt an på dansegulvet der Klaus & Servants har spilt til dans og flere publikummere har etterspurt låten på plate, så derfor har de nå valgt å gjøre en studioinnspilling av den.

Etter hva jeg forstår av mailen jeg har mottatt fra Klaus & Servants så vil det også komme et nytt album fra bandet etterhvert, og at denne låtene er en forsmak på denne, men dette er ikke noe jeg kan bekrefte 100 prosent for øyeblikket.

Låten vil du få høre her i For Swingende i sendinga for uke 02-2019 og da vil den samtidig også testes på For Swingende-Toppen for januar.

Besøk Klaus & Servants sin hjemmeside

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg