Lene Holme – Jeg vælger vejen

Den danske danseband-sangerinnen Lene Holme kom i høst ut med en ny singel med tittelen “Jeg vælger vejen”.

Dette er en veldig iørefallende og koselig dansktop-låt i middels tempo og med en fin dansetakt. Sangen handler om å velge den rette vei i livet og hvor ting kan være fine og positive på alle måter, selv om livet ikke nødvendigvis alltid er en dans på roser – og det gjøres ved å være snill, hyggelig og omtenksom mot sine medmennesker – Ja, det føler jeg er mye av budskapet i denne flotte sangen som jeg likte veldig godt med en gang jeg hørte den.

Melodien er skrevet av svenske Jan-Erik Knudsen mens den danske teksten er laget av Inge Tang. Produksjonen er det Lars Marco som har stått for i lydstudioet Marco Sound.

Her i For Swingende fikk du høre låten i radiosendinga mi i midten av oktober, og gikk du glipp av den, så finner du sangen både på YouTube og Spotify dersom du vil sjekke den ut.

Besøk Lene Holme sin hjemmeside via denne linken

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg