Lytt til For Swingende og Jukebox for uke 31-2021

Her kan dere lytte til ukens utgaver av For Swingende og Jukebox for uke 31 dersom dere ikke får hørt på radiosendingene.

For Swingende denne uka er første ordinære program etter ferien, men jeg har ikke kommet i gang med platenyheter igjen ennå, det kommer neste uke, så i dette programmet får du blant annet høre tre smakebiter fra en gammel kassett jeg har med meg fra barndommen min som inneholder kjent dansemusikk i ulike coverversjoner. Eller byr jeg på musikk fra bl.a. Furulunds, Torry Enghs, Lappligan, Septimus, Kandis og Kikki & Arne. Sven-Ingvars blir det også, men ikke med Sigbjørn Hemstad denne gangen, han er tilbake om to uker, men jeg spiller istedet to av mine egne Sven-Ingvars favoritter i ukens program.

Jukebox inneholder denne uka musikk fra blant andre Ann Tayler, San Marino, 2gether, Dagfinn Gården, 3 Busserulls og Vømmølgutan.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg