Lytt til For Swingende og Jukebox for uke 41-2021

Her kan dere lytte til ukens utgaver av For Swingende og Jukebox for uke 41 dersom dere ikke får hørt på radiosendingene.

For Swingende inneholder denne uka platenyhet fra svenske Nikitas mens lytterne av Radio Toten og videoen her på YouTube også får høre et innslag med arrangøren av Bydansen i Moelv, Svein Erik Smeby. Jeg byr også på ny musikk fra Matz Bladhs, Pia Pihlgrens og Highlights i tillegg til et nytt Sven Ingvars-hjørne der Sigbjørn Hemstad igjen presenterer to gamle Sven-Ingvars perler.

Jukebox inneholder denne uka musikk fra blant andre Roger Eilertsen, Liv Mylius, Nordre Sving, Pipe Lines, Søstrene Bjørklund og Torry Enghs.

2 kommentarer
    1. Hei Tommas.
      Så hyggelig at du spiller de gamle låtene. I Jukeboks 41 spilte du bla. «Tro på meg» som jeg gjorde på 80 tallet.
      Denne skulle jeg gjerne hatt i samlingen. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde gjort den på norsk.
      Jeg tror det er mange som koser seg med gjenhør av de låtene du spiller.
      Stå på, Thomas og tusen takk for et fint program.

      Mvh Roger Eilertsen – Roger’n

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg