Oppfordring til artister/plateselskaper som sender meg musikk

Til dere som sender meg musikk pr e-post: Kan dere være så vennlige å sende meg lydfilene som mp3 og ikke wav? Dette fordi jeg begynner å få knapt med diskplass, og siden jeg lager mine programmer på frivillig basis uten noen form for godtgjørelse, så har jeg ikke økonomi til å kjøpe meg store harddisker for å få plass til all musikk jeg får tilsendt som store wav-filer. Så på sikt kommer jeg kun til å godta mp3-filer og wav-filer vil da bli slettet og ikke lastet ned og spilt på radioen. Inntil videre godtar jeg wav, men jeg vil oppfordre alle til å sende meg filer i mp3-format så langt dette lar seg gjøre for dere.
Uansett om dere sender meg wav eller mp3, så vil de til syvende og sist bli komprimert til mp3 før de sendes på lufta da mine radioprogrammer lagres som mp3 320 mb før de sendes ut til radiostasjonene.
Håper på forståelse for dette. På forhånd tusen takk.
 
Hilsen Redaksjonen v/Thomas Neraasen.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg