Scotts – Sommar i Värmland

Det svenske dansebandet Scotts, som kommer fra Lidköping og IKKE fra Värmland, har i disse dager likevel sluppet en feiende flott og veldig fengende sommerlåt med tittelen “Sommar i Värmland”.

Når jeg hører denne låten ser jeg for meg Fryken, Klarälven, Mariebergskogen i Karlstad, hovedgata i Charlottenberg og andre minner fra mine mange sommerlige turer til Värmland under mine 45 leveår. Låten oser av sol og sommer og er skrevet av Peter Åhs, mens produsent har vært bandets egen bassist Roberto Mårdstam.

Låten er både dansbar og popduftende, og den har et stort hitpotensiale i mine ører. Her i For Swingende går låten på lufta i radiosendinga for inneværende uke, altså uke 26-2019. Du kan selvsagt høre den på Spotify også, dersom du ikke fikk eller får med deg radioprogrammet.

Besøk Scotts sin nettside

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg