UKENS PROGRAM UKE 30: Mine egne låter og dansebandfavoritter del 3 i For Swingende

I ukens utgave av For Swingende byr jeg både på låter jeg har skrevet teksten til selv samt et nytt knippe med mine egne dansebandfavoritter fra Norge og Sverige.

I første delen av sendinga presenterer jeg de fem låtene jeg hittil har fått utgitt med diverse band og artister, og hvor jeg står for teksten. Dette er låter med Anne Grete Øren, Vestnorge, Memories og Me2 Danseduo.

I andre del av sendinga blir det favorittlåter fra andre band fra begge sider av svenskegrensen, blant andre Can Dance, Becca, Björnes og BlackJack.

FØRSTE RADIOSTASJON SOM SENDER UKENS PROGRAM ER RADIO TOTEN PÅ TIRSDAG 21.JULI KL.19
Via denne linken finner du oversikten over de øvrige sendetidene til For Swingende på de ulike radiostasjonene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg