Vedrørende singelomtaler her på bloggen

Når det gjelder singler jeg får tilsendt til mine radiosendinger her i For Swingende så pleier jo disse alltid å bli ledsaget av skriftlige omtaler her på bloggen. Nå for tiden har jeg derimot såpass mange singler som ligger på vent at jeg bruker flere måneder fra jeg mottar dem og til jeg rekker å omtale dem på bloggen.

Dette betyr at de singlene jeg mottok i februar/mars i år, de er jeg først nå i sommer i gang med å skrive omtaler av, og det vil igjen bety at dere som sender meg singler må påberegne opptil et halvt års ventetid fra jeg mottar dem og til de får skriftlig omtale på bloggen min. Heldigvis har jeg mye kortere ventetid på radiospilling, så der er det snakk om maks et par måneder fra de mottas og til de kommer på lufta. I de tilfellene hvor singlene rekker å komme ut på fulle album i mellomtiden så blir det imidlertid ingen omtale av singlene men istedet av hele albumet.

Dette er fordi jeg mottar såpass store mengder med singler for tiden at jeg rett og slett ikke rekker å komme ajour med dem før det har gått et antall måneder. Så husk på dette når du sender meg musikk at jeg prioriterer det å få dem på lufta, også kommer skriftlig omtale i andre rekke igjen.

Hilsen Thomas i redaksjonen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg