Spilleliste uke 1 – 2017

Her er spillelisten for uke 1 inkludert Jukebox på Radio Toten og Radio Øst.

1.  ELIN STØA – Vi møtes på internett
2.  MEMORIES – Du valgte din egen vei
3.  KIM & OLA – Når ditt hjerte slår for noen
4.  LASSE STEFANZ – Borta med vinden
5.  ANNE CHARLOTTE FREMMEGÅRD – Kom hør mitt hjerte
6.  NORDANS – Trønderdans
7.  STEN & STANLEY – Ett hjärta av guld
8.  STEN & STANLEY – Här kommer natten nu igen
9.  STEN & STANLEY – En himla massa låtar
10.TONE CAMILLA SOLHEIM & OLAV KVAALE – No savne æ et hjerte
11.WIZEX – Jag ger dig mitt hjärta
12.VANGSTEINS – Bautan i ditt liv
13.LILL-ARNES – Kom stanna kvar

JUKEBOX UKE 1:

1.  F.A.K.S. – Heimover
2.  F.A.K.S. – Feitj å baill
3.  EXPRESS – Home to Alabama
4.  EXPRESS – När jag tänker på kärlek
5.  EXCELSIOR – Det er ingen idè
6.  EXCELSIOR – Velkommen hjem
7.  ERIKS – Nu kan hela vår värld sjunga med
8.  ERIKS – No øl, no vin, no dram
9.  EMMA – No ska livet leves
10.EMMA – Kos oss
11.ELIN STØA – Det börjar verka kärlek banne mej
12.ELIN STØA – Vi møtes på internett
13.ELDORADO – Sven-Ingvars potpurri
14.ELDORADO – Kom ta min hånd
15.FANTASY – Locomotion
16.EKSPRESS – Ain`t it a shame
17.EKSPRESS – Fru Sauterne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg