Memories – Minneboka


Duoen Memories fra Råde i Østfold er i disse dager klare med en flunkende ny singel hvor faktisk undertegnede har skrevet teksten mens Trond Ihle står bak melodien.

Memories består av ekteparet Marit og Roy Verner Dahlby og de har ved flere anledninger vært presentert i mine programmer, senest på For Swingende-Toppen nå i vinter med en annen av sine originale innspillinger.

“Minneboka” er en tekst fra virkeligheten, den omhandler minneboka jeg fikk i gave da jeg var 8 år og som fortsatt står i bokhylla mi. Trond Ihle skrev melodi til teksten for noen år siden, men den har ligget på vent ganske lenge før Memories fikk den tilsendt og valgte å gjøre en singelinnspilling av den. Kompet er det svenske Owe Astmo som står bak og Roy Verner i Memories har produsert det hele i sitt eget hjemmestudio med kona Marit ved mikrofonen. Melodien er en fin ballade som jeg syns Trond Ihle har lykkets veldig bra med, og det er ikke med så rent lite stolthet og ydmykhet at jeg i natt fikk høre det ferdige resultatet og ser fram til å presentere det hele for lytterne mine som første radioprogram i Norge.

Her i For Swingende vil du få en urpremiere på låten i neste ukes sending(uke 12-2017).

BLI MED I MEMORIES SIN FANGRUPPE PÅ FACEBOOK VIA DENNE LINKEN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg