Spilleliste uke 11 – 2017

Her er spillelisten for uke 11 inkludert Jukebox på Radio Toten og Radio Øst.

1.  FLAMINGOKVINTETTEN – Regnbågens land
2.  THE VIKINGS – Jag har bott vid en landsväg
3.  VINDSTYRKE 15 – Du er det bedste
4.  SHINE – Du kan locka mig i fällan
5.  STELLANS – Hej min vän
6.  STELLANS – Jitterbugg
7.  JONTEZ – Jag går där bakom dig
8.  VOIZE – Här lever du, här lever jag
9.  VOIZE – Felicia
10.VOIZE – Say hello
11.ARNE BAKKEN – Nu är mitt liv komplett
12.OLLE BJÖRNGREEN – Country bebop
13.BOB STEVENS – Tre röda rosor
14.TROND ERICS – Gi oss tid

JUKEBOX UKE 11:

1.  KJELL VIDARS – Hjula i gang
2.  KJELL VIDARS – Det var dans borti vegen
3.  KOLBUS – Finn deg en engel
4.  KOLBUS – Siste indre
5.  KNOLL & TOTT – Musikken er mitt liv
6.  KNOLL & TOTT – Kalle med fela
7.  KLAS MAX – Hva gjør vi nu lille du
8.  KLAS MAX – En ny dag
9.  KJETIL NORDFJELD & CHRISTANIA – Suset fra vårt land
10.KJETIL NORDFJELD & CHRISTIANIA – Skoa til tørk
11.KJERSTI GROV BAND – Når nesa di er borte
12.KJERSTI GROV BAND – Hvem skulle vel tru
13.KJELL WIDLUND – Lørdag kveld
14.KJELL WIDLUND – Daglige refleksjoner
15.KJELL WAGENIUS – Kan man älska nån på avstånd
16.KJELL WAGENIUS – Don’t you wish it was true

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg