Vil du ha For Swingende til å spille på festen din?

Jeg har i det siste tenkt en del på å ta på meg litt oppdrag som DJ i Mjøsområdet for folk som ønsker dansebandmusikk og lignende på festen sin, enten det gjelder bursdager, brylluper eller andre typer lukkede arrangement.

Om du har lyst til å få besøk av undertegnede for å være DJ på festen din, så er det bare å ta kontakt. Det eneste kravet jeg stiller er at du har anlegg selv som jeg kan koble laptopen min opp til, og ønsker du at jeg skal ut- og innannonsere låter, så må du også ha en mikser eller lignende og helst en mic med kabel som jeg kan koble til, da jeg ikke har slikt utstyr selv. Ellers så tar jeg på meg oppdrag innenfor hele Mjøsområdet fra Minnesund i sør til Lillehammer i nord, med avstikkere til Land-kommunene, Gausdal, Løten, Elverum og nedre del av Gudbrandsdalen.

Jeg er ikke dyr, pris blir vi enige om når jeg får vite hvor langt jeg må kjøre og hvor mange timer med spilling det dreier seg om.

Er dette noe for deg,så send meg en e-post til [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg