Spilleliste uke 41 – 2017

Her er spillelisten for uke 41 inkludert Jukebox på Radio Toten og Radio Øst.

1.  ANNE NØRDSTI – Få’kke lokke meg
2.  HEDERSMENN – Free Jimmy
3.  HEDERSMENN – Fri som en fuggel
4.  STACCATO – Lenge før jeg traff deg
5.  STACCATO – Min drøm om frihet
6.  ARNE MØRCH – Et bedre liv
7.  ARNE MØRCH – Om du visste
8.  ARNE MØRCH – Rollebytte i oppgang A
9.  MICKE AHLGRENS – När vindarna vänder

JUKEBOX UKE 41:

1.  DAN’Z – Fly bort min engel
2.  DAN’Z – Min hemmelighet
3.  DANZING – Åh vad jag älskade dig
4.  DANZING – Girl from yesterday
5.  DAKOTA – Et ekte countryband
6.  DAKOTA – Amerika
7.  DAGFINN GÅRDEN – Blyg fiol
8.  DAGFINN GÅRDEN – Piker vin og rosenrøde dager
9.  CONTRAZT – Cadillac dream
10.CONTRAZT – Her i bygda vår
11.CONNECT – Måne og sol
12.CONNECT – Tårer i et regn
13.COMPET DANSEBAND – City of New Orleans
14.COMPET DANSEBAND – So long baby goodbye
15.CLIFTONES – Det er intet jeg angrer
16.CLIFTONES – Hjelp meg ut av min ensomhet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg