Spilleliste uke 38 – 2018

1.  DÆNSEBÆNDET – Je tenkjer støtt på deg
2.  DÆNSEBÆNDET – Susie Darling
3.  DÆNSEBÆNDET – Høstfest i Snertingdal
4.  DÆNSEBÆNDET – Hurramegrundt med Laila og Åge
5.  DÆNSEBÆNDET – Turte ikke si det til min mamma
6.  DÆNSEBÆNDET – Du er den jeg alltid tenker på
7.  DÆNSEBÆNDET – Mari og Ola
8.  DÆNSEBÆNDET – Midnattsolens land
9.  DÆNSEBÆNDET – Dans i Snertingdal
10.DÆNSEBÆNDET – Ola Nordmann
11.DÆNSEBÆNDET – Der Markens møter havet
12.DÆNSEBÆNDET – Møt meg i Stockholm(utdrag)

JUKEBOX UKE 38:

1.  ELDORADO – En enkel mænn
2.  ELDORADO – Southern streamline
3.  EKSPRESS – Ain’t it a shame
4.  EKSPRESS – Fru Sauterne
5.  EDO – 50 åra
6.  EDO – Sweet country calling
7.  E76 – Kraftlaget
8.  E76 – Avløysaren
9.  DÆNSFOLKE(T) – Feel the same
10.DÆNSFOLKE(T) – A moment or two
11.DÆNSEBÆNDET HASS ARNSTEIN – Dans i Snertingdal
12.DÆNSEBÆNDET HASS ARNSTEIN – Den store dagen
13.DUO’JE – Gör det igjen
14.DUOBANDET – If tomorrow never comes
15.DUOBANDET – Mustang Sally(KUN RADIO TOTEN)

4 kommentarer
    1. Hei. Jeg trenger hjelp. 🙂 Min far fyller 60 og vi vet han ønsker seg Sigurd Køhn sin låt “der markens møter havet”… Men den er UMULIG å få tak i… Jeg ser dere har den i spillelista i uke 38. Kan dere kanskje hjelpe meg med å få tak i den låta på et vis? 🙂 mvh Lena

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg