Tips oss om dansegallaer og andre arrangementer

Vet du om en dansegalla du mener bør omtales her på siden, så send meg tips om dette enten på en PM via For Swingendes Facebookside, via min egen private Facebook-profil(Thomas Neraasen) eller pr e-post til thomas(a)forswingende.com(bytt ut a’en med en ordentlig krøllalfa når du sender mail) . Legg også ved link til enten hjemmeside eller event på Facebook hvor jeg kan hente mer info om gallaen. Dette gjelder både tradisjonelle dansegallaer med minimum to band på scenen, danseweekends over flere dager og evt dansegallacruise ombord på båt. Jeg omtaler selvsagt mindre arrangementer også, men da det her er så mye å plukke i at jeg uansett bare får med en liten brøkdel, så prioriterer jeg derfor i første omgang å omtale litt større arrangementer.

Håper på litt hjelp med å finne fram til fremtidige arrangementer så disse fortsatt kan få sin velfortjente PR her på Forswingende.com. Tusen takk på forhånd!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg