Barbados – Mexico

De svenske 90 talls heltene i Barbados er fortsatt “still going strong” og nå er de ute med en litt latinopreget låt med fin sommerstemning som heter “Mexico”.

Barbados føler jeg nå i 2019 har gått mer og mer tilbake til røttene sine fra 90 tallet når det gjelder stil og sound. Mye av låtene de slipper for tiden får meg til å tenke tilbake til storhetstiden deres på 90 tallet da Magnus Carlsson og senere Mathias Holmgren frontet bandet. Og det er et positivt trekk ved bandet, i mine øyne, da jeg var veldig glad i det tidligere Barbados og syns bandet var klart best på den tiden.

Den nye singelen både handler om Mexico og låter stilmessig som musikk fra samme distrikt. Låten er ganske uptempo og er signert Peter Samuelsson og Mathias Lager, som også har produsert det hele. Låten kan fort bli en skikkelig sommerhit, for dette er en låt som passer perfekt på denne årstiden. Om den er en forsmak på et kommende album, har jeg ingen kjennskap til, men det går jo an å håpe…

Her i For Swingende presenterer jeg låten i radiosendinga for inneværende uke(uke 21-2019), og får du ikke hørt den der, så kan den også høres på Spotify, for dere som har tilgang dit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg