Donnez – Bucket list



Svenske Donnez kom nylig ut med et nytt album med tittelen “Bucket list”.

Plata inneholder alle bandets singler fra det siste drøye året i tillegg til et knippe låter som ikke har vært ute tidligere. Som vanlig er det futt og fart over musikken til Donnez og dansbarheten står i fokus fra første til siste tone. Det er som vanlig mye sterke låter her og det er fin miks av raskt og rolig, dog er det nok overvekt av mer uptempo låter, noe jeg syns er en ekstra bonus. Ellers låter alt slik det skal og det er gjort en god jobb i studio, mens vokalistene også har full kontroll på alt de skal gjøre. Så jeg likte plata riktig så godt, men jeg gir likevel ikke toppscore da jeg føler det er noen låter som kjennes litt mer “anonyme” enn andre, men ikke dårlige de heller. Jeg ender ihvertfall opp på en sterk 5`er på terningen, altså 5+. Og hvordan det hele låter kan du blant annet sjekke ut på Spotify eller andre digitale plattformer. Liker du det Donnez har gjort tidligere så liker du dette også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg