Har du en dansebandnyhet du vil jeg skal publisere?

I disse koronatider er det også litt nyhetstørke her i For Swingende-redaksjonen, blant annet fordi det ikke er så mange større arrangementer å omtale. Derfor oppfordrer jeg nå dere som leser denne bloggen om å tipse meg om små og store ting som skjer innen dansebandmiljøet som du synes fortjener litt spalteplass her inne.

Jeg tar imot både små og store happeninger innen dansebandmiljøet, ingen nyhet er for liten, ingen for stor, ihvertfall ikke til at du ikke bør sende den til meg, så vurderer jeg om den er verdt en notis eller ikke.

Send meg nyhetstips pr e-post til thomas(a)forswingende.com, hvor du bytter ut (a) med en ordentlig krøllalfa når du sender mailen. Fortell hva saken dreier seg om, fint med så mye info som mulig så jeg har litt å skrive en sak ut ifra, og gjerne med en link til relevant informasjon om saken.

Håper på mange spennende tips, slik at bloggen min igjen kan bli inneholdende litt annet enn plateanmeldelser, singelomtaler og spillelister fra radiosendingene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg