INFO FRA REDAKSJONEN: Slutt på singelomtaler

Jeg har etter nøye overveielse bestemt meg for å slutte og omtale singler jeg mottar skriftlig her på bloggen.

Dette er fordi jeg mottar så store mengder med nye singler fra artister og plateselskaper at jeg rett og slett ikke har kapasitet til å lage skriftlige omtaler av dem mens de ennå er noenlunde ferske. Men jeg understreker at singler jeg mottar fortsatt vil bli spilt på radioen, så dere må ikke slutte å sende meg singler, det er kun de skriftlige omtalene her på bloggen som vil opphøre. Fulle album vil fortsatt bli omtalt med terningkast og fyldig omtale, slik de pleier.

De singelomtalene som allerede ligger i arkivet vil fortsatt bli liggende, men det vil fra og med nå ikke komme nye innlegg under det menyvalget.

Jeg beklager dette, men håper det viktigste for dere som sender meg musikk er å få den spilt og presentert på radioen.

Hilsen Redaksjonen v/Thomas.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg