Info om jula i For Swingende


Som vanlig tar ikke For Swingende juleferie i år heller, men er på lufta hele jula igjennom med radiosendinger og daglige oppdateringer her på nettsiden/bloggen.

I uke 52 byr jeg på en julespesial med julemusikk fra band og artister fra både Norge og Sverige, slik som Xplays, Bjørn Vidars, Monique Eliassen, Elisa Lindström og Dænsebændet.

I uke 1 blir det vår årlige nyttårskavalkade der jeg spiller opp platene som har fått best uttelling på terningen her i For Swingende i 2018, det vil si platene som har fått 5+ og 6. Her blir det gjenhør med blant andre Donnez, Arne Kolsrud Overen, Streaplers, Martinez, Lotte Riisholt og Mr Ray.

Pga jula vil For Swingende-Toppen først komme på lufta i uke 2.

Jukebox på Radio Toten og Radio Øst er også på lufta i jula.

Det eneste jeg må ta forbehold om er at noen radioer kan ha endrede sendetider i jula, så dette bør dere sjekke opp nærmere via radioenes nettsider som dere finner via menypunktet “Sendetider/Nettradioer” her på siden.

Med det så vil jeg ønske alle mine lyttere og lesere en riktig GOD JUL og et GODT NYTT ÅR!

Julehilsen fra Redaksjonen v/Thomas Neraasen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg