Jan Svensson – Längtan till havet



Den svenske sangeren, musikeren og plateprodusenten Jan Svensson kom nylig ut med albumet “Längtan till havet” som er ei fin og ganske så tradisjonell dansebandplate med en fin miks av både svenske og engelskspråklige låter.

Jan Svensson har som vanlig lykkets bra med sin nye produksjon, det er blitt ei skikkelig god plate hvor dansbarheten gjennomsyrer albumet fra første til siste tone. Jan synger veldig overbevisende og bra, han har en god stemme å låne øre til, og i tillegg er det blitt et behagelig og velbalansert lydbilde. Kort sagt er dette ei plate hvor det meste klaffer, selv om det hovedsakelig er snakk om covermateriale som vi har hørt tidligere, dog likevel ikke av de mest “ihjelcovrede” låtene. Og det er kun det faktum at vi hovedsakelig finner coverlåter her som hindrer Jan fra å nå toppscoren på terningen – men jeg trekker ikke mye, så jeg ender opp på 5+ for albumet “Längtan till havet”. Dette er ei helstøpt og tvers igjennom bunnsolid skive som jeg kan anbefale på det varmeste. Pr i dag finner jeg ikke plata på Spotify, men jeg antar den vil dukke opp der etterhvert, muligens også på andre strømmetjenester.

HØR PLATA PÅ SPOTIFY VIA DENNE LINKEN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg