Lasse Sigfridsson – Vad tiden gått



Lasse Sigfridsson kom nylig ut med albumet “Vad tiden gått” som inneholder alle singlene hans fra de siste par årene og et knippe helt nye låter.

På sin nye plate sunger Lasse et variert og dansbart repertoar, låtmaterialet spenner fra de mykeste ballader til mer rocka og uptempo ting igjen. Lasse er egentlig aller best på å synge country, da jeg føler stemmen hans kler den type musikk ekstra godt, men han har uansett en myk og karakteristisk stemme som alle kjenner igjen når de hører den og som er veldig behagelig å lytte til. På sitt nye album syns jeg han har lykkets rimelig godt med både låter og framførelser, dog syns jeg kanskje et par av hans tidligere soloplater har vært hakket hvassere enn denne. Likevel er det ei såpass god plate at jeg velger å tildele den en solid 5`er på terningen. Hør plata på Spotify eller på andre digitale tjenester, og har du likt det Lasse har gjort tidligere, både alene og sammen med Lasse Stefanz, så tror jeg du vil like dette også. Legg forøvrig merke til designet og bildet på coveret, det er sterk inspirert av Lasse Stefanz sitt album “Vad tiden går” som kom ut på 70 tallet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg