Nytt design på hjemmesiden

Som dere ser så har jeg fått nytt design her på For Swingendes hjemmeside/blogg. Dette fordi min leverandør Blogg.no har innført ny publiseringsløsning fra WordPress.

Dette har blant annet medført at siden har fått et helt nytt oppsett enn tidligere, og muligens mindre oversiktlig for mange av dere, men jeg håper at det vil bli muligheter for å endre designet tilbake til noe a la det gamle etterhvert som alle funksjonene på den nye publiseringsløsningen kommer på plass.

En annen ting denne endringen har medført er at visse elementer fra “gamlesiden” har forsvunnet med omleggingen, først og fremst har alle YouTube-videoene med intervjuer og radioprogrammer som jeg har publisert tidligere blitt borte. Dette skal jeg prøve og få på plass igjen etterhvert, til så lenge så henviser jeg direkte til YouTube om dere ønsker å finne igjen tidligere publiserte innslag og programmer. Dette finner du enklest ved å bruke søkeordet “Thomas Neraasen” i søkefeltet på YouTube, da vil dere få opp alt jeg har publisert av både intervjuer, radiosendinger og andre ting.

Jeg beklager ulempene denne endringen medfører for dere lesere, men dette er dessverre noe som jeg ikke har initiert selv men som er en følge av at Egmont har overtatt eierskapet for Blogg.no. Har dere spørsmål rundt saken eller trenger hjelp til å finne fram tidligere publiserte saker, så kontakt meg gjerne pr e-post til [email protected].

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg