Ole Ivars legger opp

Ole Ivars legger opp. Etter 58 år og flere medlemmer som nærmer seg 80 er det fullt forståelig. Har egentlig ventet på denne dagen i flere år. Unner dem å nyte sitt otium i fred og ro. Ingen kan kreve noe annet. At de velger å gjøre en avskjedsturne som skal vare i et helt år står det respekt av. For min del er det låtene Venner av oss, Kjærlighetsgudinna og Je veit du er borte som jeg personlig anser som høydepunktene etter min egen musikksmak. Jeg har opplevd Ole Ivars live flere ganger men har dessverre ikke rukket å høre dem etter at evig unge Espen Hagen Olsen overtok sangmikrofonen. Ønsker gutta all lykke til inn mot den avsluttende strofen. Dere har gjort en jobb som mangler sidestykke i norsk musikkhistorie om vi ganger opp antall år med antall spillejobber og antall timer pr spillejobb. Da kommer vi til et tall jeg tror svært få er i stand til å tangere. Thank you for the music, alle sammen!
Hilsen “For Swingende-gutten”!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg