Ole Ivars på radio

Ole Ivars skal behørlig hylles i mine radioprogrammer nå under det avsluttende året deres.
Først skal jeg i midten av september i år sende et program med noen av mine egne Ole Ivars-favoritter fra nyere tid, helt fritt for de store landeplagene, og i 2023 planlegger min kollega Sigbjørn Hemstad og jeg å lage en serie på 6 programmer som vil sendes en gang i måneden fra januar til juni 2023 hvor vi tar for oss ett tiår i hvert program. Er vi heldige får vi også til et intervju med et av bandmedlemmene i disse programmene.
Dette vil sendes både i For Swingende og i Fra Svensktopp til Rock’n Roll, slik at vi når flest mulig lyttere, men favorittsendinga mi i høst vil kun bli sendt i For Swingende.
Følg med på Facebook-sidene mine og på Forswingende.com, der vil det komme nærmere info om når de ulike programmene er klare til å sendes på lufta. Og husk at mine radioprogrammer pr i dag dekker totalt 9 radiostasjoner fra Nordkapp i nord til Østfold i sør.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg